dilluns, 28 de setembre de 2015

XV VOLTA A PEU A LA XARA

Sobre la ja famosa distància de 7 km en dues voltes idèntiques, es va celebrar el passat dissabte 26 la XV volta a peu a La Xara 2015.
Com sempre èxit de participació i dia perfecte per córrer.

El nostre club ho va fer així de bé:

P.Gral
Nom
P.Cat.
Categoria
Club
Temps
Temps
Real
T/ KM
11
FERRER BALLESTER, FERNANDO
4
Veterans A masc
C. A. Sense Pressa El Verger
0:24:55
0:24:53
03:33
72
FERRER BALLESTER, MIGUEL
30
Veterans A masc
C. A. Sense Pressa El Verger
0:28:31
0:28:24
04:03
126
SANCHEZ MIRALLES, FRANCISCO
54
Veterans A masc
C. A. Sense Pressa El Verger
0:30:41
0:30:34
04:22
211
GONZÁLEZ AGUILAR, VICENT
45
Veterans B masc
C. A. Sense Pressa El Verger
0:33:37
0:33:03
04:43
298
JUST COTS, MIGUEL
111
Veterans A masc
C. A. Sense Pressa El Verger
0:37:22
0:36:52
05:20
326
RIBES I SOLER, JOSEP
70
Veterans B masc
C. A. Sense Pressa El Verger
0:39:08
0:38:50
05:33
327
PEREZ GONZALEZ, TERE
9
Veterans B fem
C. A. Sense Pressa El Verger
0:39:08
0:38:50
05:33
427
GASENT PEREZ, LOLES
23
Veterans B fem
C. A. Sense Pressa El Verger
0:45:01
0:44:31
06:22
442
CARPI SESE, TONI
33
Veterans C masc
C. A. Sense Pressa El Verger
0:59:34
0:58:56
08:25

I la nostra gran promesa

8
SANCHEZ RODRIGUEZ, HECTOR
2
Infantil masc
C. A. Sense Pressa El Verger
0:09:56

Quedant segon de la seua categoria

Enhorabona a tots i ara el baix montgó.  vaaaaaaa

dimarts, 22 de setembre de 2015

EXTREM TITAN RACE BENIARBEIG


El passat diumenge es va celebrar en Bebiarbeig la extrem titan race i ací us deixe el link am,b les classificacions de tots els paticipants.

http://www.conxip.com/result.php?IdEvento=1504

Fotos dels participants:




XXVII TRIATLÓ D'OLIVA 2015



També el diumenge pel matí, Iñaki Català va participar en el triatló d'Oliva realitzant un temps total de 2h i 53 minuts.

Espectacular cursa que els companys d'Oliva organitzen i que el nostre Sense Pressa va lluitar de valent.







IV VOLTA A PEU ORBA


El passat dissabte es va celebrar la IV VOLTA A PEU ORBA

Aqest any amb nou recorregut però mantenint l'essència de la cursa popular urbana i pròxima a  la gent.
El nostre club quedar així:

Enhorabona a tots però especialment a Héctor que fa podium en totes les curses que participa.

P.Gral
Nom
P.Cat.
Categoria
Club
Temps
Temps
Real
T/ KM
9
SANCHEZ RODRIGUEZ, HECTOR
3
Infantil masc
C. A. Sense Pressa El Verger
0:05:42
0:00
0:00
13
FERRER BALLESTER, FERNANDO
4
Veterans A masc
C. A. Sense Pressa El Verger
0:26:38
0:26:38
03:43
62
SATORRES NAJAR, JOSE
4
Veterans C masc
C. A. Sense Pressa El Verger
0:30:47
0:30:41
04:18
88
SANCHEZ MIRALLES, FRANCISCO
35
Veterans A masc
C. A. Sense Pressa El Verger
0:32:16
0:32:09
04:30



dissabte, 12 de setembre de 2015

Los 10 beneficios que aporta el ´running´

Los 10 beneficios que aporta el ´running´
Correr es una práctica deportiva muy completa que tiene cada vez más adeptos
12.09.2015 | 09:18

REDACCIÓN El 'running' es fuente de salud tanto para el cuerpo como para la mente. Esta práctica deportiva, que cada vez cuenta con más fieles seguidores, aporta numerosos beneficios para nuestro organismo que quizás desconoces y que puede que te animen a calzarte las zapatillas y lanzarte a correr.

1- Ayuda a reducir y controlar el peso. Al ser una actividad aeróbica, eleva el gasto calórico durante todo el día. Esto es fundamental si se quieren perder kilos o mantener el peso. Eso sí, hay que acompañar el 'running' con una dieta adecuada que nos marque un experto en nutrición.

2- Combate la celulitis. Al disminuir la grasa de nuestro cuerpo, también se reduce la antiestética celulitis que afecta a las zonas de la cadera.
3- Reduce el riesgo de enfermedades. Correr hace que disminuya el riesgo de padecer diabetes, colesterol elevado, hipertensión u obesidad. Además, refuerza el sistema cardiorrespiratorio, por lo que ayuda a evitar patologías relacionadas con el corazón o los pulmones.

4- Regenera los músculos. Con el 'running' se tonifican piernas, brazos y abdomen. El ejercicio estimula un tipo de células madre llamadas mesenquimatosas que facilitan la generación de nuevo tejido muscular. Esto combate además la pérdida muscular relacionada con la edad.

5- Fortalece los huesos. Al aumentar la densidad muscular, estamos fortaleciendo y protegiendo nuestros huesos de fracturas y de enfermedades como la osteoporosis.

6- Disminución del estrés y la ansiedad. Son uno de los grandes males de nuestro tiempo. Al correr segregamos endorfinas, la hormona de la felicidad, con lo que eliminamos tensiones y relajamos cuerpo y mente.

7- Combate las migrañas. Un estudio de la Universidad de Gotemburgo (Suecia) demostró que las personas que padecían migrañas tenían menos episodios de cefaleas si corrían durante 40 minutosal menos tres veces por semana.

8- Favorece el sueño. Cuanta más actividad física, más cansancio al final del día. Por lo que al acostarnos nos resultará mucho más fácil conciliar el sueño. Después de correr, conviene dejar pasar al menos dos horas antes de acostarse. 

9- Mejora de la autoestima. Si practicamos 'running' con regularidad, iremos notando poco a poco unos cambios físicos y estéticos que elevarán la confianza en nosotros mismos.

10- Una forma de socializar. En las ciudades están proliferando los clubs de 'running'. Son grupos de personas que quedan para correr juntas, compartir experiencias y marcarse retos. 

Publicat en Levante el mercantil valenciano.

Amb tots aquests beneficis , com no podeu eixir a entrenar. Vaaaaaaaa

dilluns, 7 de setembre de 2015

VIII Volta a peu l'Alqueria de la Comtessa


També el dissabte 5, sobre una distància de 7900 m i amb nou recorregut,  es va córrer la VIII Volta a peu l'Alqueria de la Comtessa,



 i allí van estar tres sense pressa:

122  SATORRES NAJAR, JOSE                      33:54     4:19

148 SANCHEZ MIRALLES, FRANCISCO        34:45      4:25

180  SANCHEZ LOPEZ, DIEGO                     36:13     4:35


Enhorabona als tres , a Jose Satorres per fer 4t de la categoria , a Paco Sánchez per la constància que la fet arribar on està i a Diego Sánchez per fer la seua primera cursa i fer-ho així de bé.


diumenge, 6 de setembre de 2015

VALENCIA TRIATLÓN - OLÍMPICO

El passat 5 de setembre  Iñaki Català va participar en la versió olimpica del Triatló de València, és a dir , 1'5 km nadant , 40 km amb bicicleta i 10 km de carrera.
Va fer un temps total de 2 hores i 46 minuts. Enhorabona, un temps fantàstic que li va permetre quedar cap a la meitat de classificació.
PUESTO
DORSAL
NOMBRE
CLUB
CATEGORIA
P.
Natación
VEL.
T. Box1
P.
Ciclismo
VEL.
T. Box2
P.
Carrera
VEL.
META
DIF.
549
788
CATALA PASTOR, IñAKI
NO FEDERADO
ABM
866
00:33:04
2.12
00:03:28
480
01:18:45
30.48
00:02:09
528
00:48:37
4.52
02:46:03
00:37:31